22 лютого 2017 року учні 6-го класу здійснили віртуальну подорож сторінками книги Сергія Гридіна «Федько – прибулець з Інтернету».
Головне в роботі вихователя в напрямку формування читацьких навичок учнів – це зацікавити їх роботою на заняттях позакласного читання. Саме з цією метою я практикую використання творів сучасних дитячих письменників.
Під час подорожі учні перевтілились в героїв твору, звичайних хлопчаків – Сашка Біленького та Петрика Професора, які за допомогою свого нового друга – комп’ютерного віруса Федька – потрапляють в комп’ютерну гру.
Долаючи рівні гри, учні удосконаювали свої читацькі навички. Акцент робився на швидкості читання та розумінні прочитаного. Для цього використвувались такі види робіт: читання «Блискавка», вибіркове читання, вправи: «Мозаїка», «Знайди помилку».
Однією з проблем, над якою ми працюємо під час занять позакласного читання, є розвиток зв’язного мовлення учнів. З цією метою використовувались різноманітні види переказу: стислий, програмований.
Свої акторські, авторські та декламаторські здібності учні проявили під час театралізації, діалогічного читання та конкурсу реперів.
Активність учнів напротязі всього заняття підтримувалась завдяки оголошеному на початку заняття конкурсу на звання «Гроза віртуального простору».
Віртуальні подорожі – найкращий спосіб використання комп’ютерних технологій на заняттях. Вся подорож супроводжувалась мультимедійною презентацією, яка відтворювала атмосферу твору та коментувала форми роботи на занятті.
Заняття містило і виховний потенціал. В учнів сформувалось розуміння того, що справжі людські цінності: дружба, доброта, взаємодопомога, залишаються незмінними в будь-якому просторі – віртуальному чи реальному. Саме цей зміст вкладено в заключні поради віруса Федька: «Я хочу, щоб ви скопіювали на свої «жорсткі диски» найкращі мої якості, нехай вони (диски) «полетять», заразивши вас добром, дружбою, взаємодопомогою».
О.В. Науменко, вихователь