Відкритий урок з розвитку мовлення

13 березня в середній  групі  дошкільного  відділення  відбулося  відкрите заняття  з  розвитку  мовлення  по  темі: “Слова, що  означають  якість  та  ознаку  предмета. Розширення  словника  по  темі «Весна ». На цьому  занятті  діти  в  ігровій  формі  розширювали  знання  про  весняні  зміни  в  природі, вчились  розповідати  про них, відповідати  на  запитання  дефектолога, формували  елементарні  поняття  причинно-наслідкових  зв’язків, збагачували  активний  словник  прикметниками  та  вчились  їх  добирати, вслухалися  в  звуки  весняного  лісу – співу пташок та дзюрчання  струмочків.

Особлива  увага  приділялась  корекційним  та  розвивальним  завданням, зокрема: зміцненню  артикуляційних  м’язів  за  допомогою артикуляційного  комплексу «Веселий  ротик», розвитку  фізіологічного  дихання,  дрібної  моторики,  координації  рухів, розвитку  слухової  уваги.

 

Діти  з  задоволенням  виконували  завдання  Весни:  викладали  сонечка  за  допомогою  кружечка  та  смужечок, підбираючи  при  цьому  прикметники  (Яке  сонечко?…), складали  розрізні  малюнки  дерев, аналізуючи, які  дерева  ранньої  весни, та  складали  в  лото  лише  ті  картинки, які  відображали  ознаки  весни.

 

В  кінці  заняття  діти  дуже  зраділи, коли  до  них  завітала  Весна  та  подарувала  кошик  з  весняними  квітами.

О.М. Біла, вчитель-дефектолог