Початкова школа знаходиться на передових засадах реформування національної освіти. Чи цікавим буде навчання? Чи комфортно буде маленькому школяреві? Ці та інші питання непокоять кожного, хто пов’язаний зі школою, як державним інститутом. Саме тому головне завдання вчителів щоб «школа стала для дітей школою радості, для вчителів – школою творчості, а для батьків – школою спокою».
26 жовтня 2017 року в нашому НРЦ відбулося засідання шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів у формі круглого столу на тему: «Корекційні технології, методики та методи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами». У роботі «круглого столу» брали участь учителі, які працюють із дітьми, які мають порушення мовлення, слуху та порушення інтелектуального розвитку.
В ході засідання члени МО активізували питання про використання інноваційних технологій, про підвищення продуктивності навчання шляхом впровадження таких технологій на уроках в початкових класах для дітей з особливими потребами. Зі своїм досвідом роботи з питання впровадження інтегрованих уроків як засібу формування життєвої компетентності учнів з особливими потребами на засіданні круглого столу знайомила Ковтун Лариса Миколаївна. Цікаву та змістовну розповідь про використання корекційних технологій на уроках у початкових класах підготувала Хіміченко Наталія Олександрівна. Про парну та групову роботу як основну форму інтерактивного навчання у своїй презентації розповідала Поліщук Світлана Миколаївна.
Члени МО у практичній частині засідання обговорили план проведення Тижня початкових класів, який відбудеться в кінці листопада.
Засідання круглого столу пройшло цікаво і змістовно для всіх її учасників. Такі зустрічі допомагають стимулювати пошук нових засобів і шляхів навчання учнів, активність вчителів, прагнення до самоосвіти, підвищенню вимогливості до себе, до своєї методичної майстерності і результативності педагогічної діяльності.
Курасєвич Світлана Володимирівна, керівник МО вчителів початкових класів