Вивчати кольори можна по-різному: нудно сидіти за столиком або помандрувати до країни розваг “Кольорленд”!
Наші непосиди сьогодні вирушили туди і добряче розважилися, шукаючи предмети зеленого кольору, а старші діти ще і його відтінки.
Під час гри наші розумники не тільки співвідносили, називали та виокремлювали зелений колір серед інших, а й розвивали мовлення та навички спілкування, розширювали свій словниковий запас, розвивали всі види сприйняття ( зорове, слухове, тактильне та кінеститичне (рухове)), дрібну та загальну моторику, міжпівкульну взаємодію, орієнтування у просторі, наочно-образне та наочно-дійове мислення, рухову, слухову та емоційну пам’ять.
Головна мета педагога полягала не лише у засвоєнні дітьми зеленого кольору та його відтінків, а й у диференційованому підході та спонуканні до позитивних емоцій кожного вихованця.
Вчитель – дефектолог Томіленко О.В.
Фото: вихователь Мошенська Т.П.