13 березня в середній групі дошкільного відділення відбулося відкрите заняття з розвитку мовлення по темі: “Слова, що означають якість та ознаку предмета. Розширення словника по темі «Весна ». На цьому занятті діти в ігровій формі розширювали знання про весняні зміни в природі, вчились розповідати про них, відповідати на запитання дефектолога, формували елементарні поняття причинно-наслідкових зв’язків, збагачували активний словник прикметниками та вчились їх добирати, вслухалися в звуки весняного лісу – співу пташок та дзюрчання струмочків.
Особлива увага приділялась корекційним та розвивальним завданням, зокрема: зміцненню артикуляційних м’язів за допомогою артикуляційного комплексу «Веселий ротик», розвитку фізіологічного дихання, дрібної моторики, координації рухів, розвитку слухової уваги.
Діти з задоволенням виконували завдання Весни: викладали сонечка за допомогою кружечка та смужечок, підбираючи при цьому прикметники (Яке сонечко?…), складали розрізні малюнки дерев, аналізуючи, які дерева ранньої весни, та складали в лото лише ті картинки, які відображали ознаки весни.
В кінці заняття діти дуже зраділи, коли до них завітала Весна та подарувала кошик з весняними квітами.
О.М. Біла, вчитель-дефектолог