За допомогою сюжетно-рольових ігор учні задовольняють свої пізнавальні, соціальні, моральні, естетичні потреби.
Сюжетно-рольова гра є засобом відображення навколишньої дійсності, взаємин дорослих у доступній для дитини формі.
2 лютого 2017 року учні 2-го класу демонстрували присутнім на їхньому занятті сюжетно-рольову гру «У бібліотеці» (вихователь Бондарь Таїса Миколаївна).
Учні з задоволенням взяли на себе ролі бібліотекаря, книжки, читачів, книжкового лікаря.
В ході гри діти сформулювали правила поведінки в бібліотеці, збагатили свій словниковий запас новими словами: картотека, формуляр, преса.
Заняття носило не лише ігровий характер, а і виховний та пізнавальний. Діти набули практичних навичок ремонту книжок, дізналися, як зберігати їх. На полицях імпровізованої бібліотеки познайомились з новинками дитячої літератури.
Головною метою, яку я ставила перед собою, було формування читацької активності учнів. Адже, на мою думку, те, що учні самостійно, хоч і в процесі гри, здобувають знання про книгу, викликає в них бажання зазирнути в неї, погортати її сторінки, щось прочитати.
Заняття пройшло піднесено, емоційно, діти проявили високу активність і цікавість.
Т.М. Бондарь, вихователь