Календар подій

<серпня 2017>
ПНВТСРЧТПТСБНД
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

На сайті

На даний момент 65 гостей на сайті

Випадкове фото

Корекційна робота
Корекційна робота PDF Друк e-mail

Корекція дефектів у дітей з особливими потребами здійснюється в процесі всієї навчально-виховної роботи школи, проводиться на тому навчальному матеріалі, який є змістом того чи іншого навчального предмета. Корекційний процес зливається з навчально-виховним, але для успіху педагогічної роботи з корекції необхідно ці процеси розрізняти. Різниця між ними полягає в меті, педагогічних прийомах та результатах навчання. Педагогічні прийоми корекційної роботи відрізняються тим, що вони стимулюють компенсаторні процеси розвитку дітей та дають змогу формувати в них нові позитивні якості. Успіх розвитку компенсаторних процесів залежить від рівня, змісту, цілеспрямованості корекційної роботи в цілому. У результаті корекційної роботи в учнів формуються узагальнені навчальні та трудові навички, які відображають рівень самостійності учнів у вирішенні нових навчальних та навчально-трудових завдань.

Корекційна робота розпочинається у дітей ще з дошкільного відділення. У процесі корекційно-відновлювальної роботи значне місце відводиться логопедичним заняттям, розвитку дрібної моторики рук,

розвитку психічних процесів  заняттям в сенсорній кімнаті із забезпечення постійного фахового психолого-педагогічного супроводу.

Сенсорна кімната – це маленький рай, де все вабить, ненав`язливо змушує забути страхи, заспокоює. Спеціальне устаткування, встановлене в сенсорній кімнаті, впливає на всі органи чуття дитини. Під час корекційних занять здійснюється індивідуальний підхід до кожної дитини.

Гра з піском - одна з форм природної діяльності дітей. Вона приносить задоволення дітям. Це незвичайна техніка, завдяки якій дитина будує власний світ в мініатюрі з піску. У роботі з піском все простіше: якщо зробив щось не так, проведи долонькою по піску і почни спочатку.

Пісочні ігри не лише цікаві але і корисні. Гра з піском ефективна в роботі з дошкільниками із затримкою психічного розвитку, для дітей із порушенням мовлення. Перенесення традиційних педагогічних занять в пісочницю дає більший виховний і освітній ефект, ніж стандартні форми навчання.

М’які диванчики дають дітям змогу зручно розташуватися, розслабитися, заспокоїтися, прийняти зручну позу та налаштуватися на проведення сеансів корекційної, релаксаційної роботи з ними.

Потренувати свої пальчики та розвинути дрібну моторику рук «допомагає» черепаха.

Діти відчувають величезне задоволення і радість, занурюючись у «хвилі» басейну і розважаючись серед безлічі різно-кольорових м'ячиків. До всього іншого, при «плаванні» в м'яких кульках, діти розвивають дрібну моторику, покращують координацію рухів, вчаться запам'ятовувати і розрізняти основні кольори, а також розділяти предмети різної форми і розміру. Захоплені грою, діти розслабляються, внаслідок чого ведуть себе більш спокійніше.

Люблять діти бавитись у « сухому душі». Стрічки опускаються донизу немов струмені води, до них приємно торкатися, перебирати у руках, проходити через них, торкаючись обличчям. Різнокольорові струмені стимулюють тактильні відчуття, допомагають сприйняттю простору і свого тіла у цьому просторі. За струменями можна сховатися від зовнішнього світу, що особливо підходить для дітей рухливих, збуджених, або навпаки тих, хто хоче побути на самоті.

Дефектологи дошкільного відділення

 


JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval