Календар подій

<липня 2017>
ПНВТСРЧТПТСБНД
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

На сайті

На даний момент 61 гостей на сайті

Випадкове фото

Бібліотека
Тиждень дитячої та юнацької книги PDF Друк e-mail

Із книгою і словом поріднися,

Хай буде книга – твій насущний хліб.

Тож зачерпни із неї і напийся

Снаги, що в серці залишає слід.

 

Книга – одне з найбільших див,  створених людиною. З книги ми дізнаємося про минуле та день сьогоднішній, вона веде нас у захоплюючу подорож по Країні знань.  Саме з книг ми дізнаємось про таємничі природи, про велич людини. А у важкі хвилини життя ми теж тягнемося до книги, бо вона допомагає укріпити віру в себе.

З метою прищеплення учням любові до книжки, дбайливого ставлення до неї, виховання потреби в читанні стало  традицією  з 20 по 25 березня в бібліотеці школи проводити Тиждень дитячої та юнацької книги.

 
Шевченківські дні у бібліотеці PDF Друк e-mail

Тарас Григорович Шевченко народився на українській землі, під українським небом, проте він належить до тих людей-світочів, що стають дорогими для всього  людства, і що в пошані всього людства знаходять своє безсмертя. Він був поетом, якого ми до того не мали: поетом для всіх, поетом народним, поетом гноблених, але не скорених.

Традиційно, на початку березня,  в  бібліотеці школи-інтернату  віддають шану Великому Кобзареві.  До  пам’ятної  дати були  оформлені виставки  літератури  «Кобзарем його ми звемо» (для учнів 1-4 класів) та  «Шевченкове слово в віках не старіє» (для учнів 5-9 класів)

 

 
ТИЖДЕНЬ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА PDF Друк e-mail

З 16 по 20 січня 2017 року в нашій школі проходив Тиждень збереження шкільного підручника, в рамках якого відбулися такі заходи:

* Виставка підручників «Шкільний підручник – книга ділового читання»;

*  «Підручникам друге життя» - організація «Книжкової лікарні» із членами Навчального центру;

*  Перевірка збереження підручників по  класах;

 
Бібліотека школи PDF Друк e-mail

Бібліотеку   школи – інтернату  очолює  бібліотекар  Буц  Жанна  Петрівна.

***

Скарби Небесні звуть талантом

Асторологічний Божий дар.

Бібліотека є гарантом

Не загубити Божий скарб.

Господнє Слово – це розрада,

Підручник пишеться для всіх.

Бібліотека – це порада,

В ній знайдеш відповідь про світ.

Бібліотека  -  розуміння,

Культура вічного буття.

То ж пронесім у покоління

Скарбницю нашого Творця.

Ю.Буліна

-------

***

Бібліотекар, як дбайливий садівник,

Що прихиляється до гілки,

Перекладає мудрість книг

В дитячі мудрії голівки.

***

Бібліотекою своєю

Можу я гордитись.

В цей храм мудрості всі можуть

Прийти й подивитись.

У роботі щоб своїй

Досягнуть вершини,

Всі науки мушу знати

Тонко, до глибини.

Щоб у школі працювати –

Знать треба багато,

І на всі складні питання

Відповіді дати!

Книга залишається німою лише для того, хто не вміє витягти з мертвої букви жодної думки, а бібліотекар втілює ці думки в життя і допомагає учням зрозуміти, що книга – головний засіб навчання і здобуття потрібної інформації, бо хто володіє інформацією – той володіє світом.

 

Шкільний бібліотекар –

Це особлива категорія, особлива стать:

Багато потрібно уміть

І багато потрібно терпіть.

Багато потрібно читать,

Багато потрібно знать.

Бути психологом, учителем, артистом,

Вихователем, художником, економістом,

Вантажником, прибиральником, сценаристом.

Моніторинг проводить

І з комп`ютером дружить.

Швидко в Інтернет заходить,

Інформацію «ловить».

А головне – дітей любить і розуміть.

Їм другом стати, їх думку поважати.

Інтелент їх розвивати,

Учить з книжок знання черпати.

Навчити дитину любити книгу, сприймати її як життєдайне невичерпне джерело пізнання світу, виховувати любов до книги, прищеплювати навички бібліотечно-бібліографічної грамотності першочергові завдання шкільного бібліотекаря.

Під час індивідуальних та групових бесід, екскурсій – подорожів та ігор діти молодшого шкільного віку вчаться користуватися бібліотекою, вибирати книжки для читання за книжковими виставками, тематичною ілюстрованою картотекою,  бережливо ставитись до книг, ремонтувати Їх,  знайомляться  з бібліотечними термінами: бібліотека, стелаж, формуляр, читацький зал.

 

Система бібліотечно-бібліографічних уроків для учнів середніх та старших класів підпорядкована:

-          формуванню у них свідомого і зацікавленого ставлення до книги;

-           потреби у систематичному читанні, навичок самостійного вибору книги і пошуку її у бібліотеці;

-           вміння правильно добирати й читати науково-пізнавальну й науково-популярну книгу;

-           користуватися довідковими виданнями і періодикою;

-           застосовувати одержанні знання й вміння у громадській роботі, самоосвіті та самовихованні.

У популяризації основ бібліотечно - бібліографічних знань використовую різноманітні технології: бесіди, лекції, практичні завдання,доповіді, повідомленням, усні журнали, різні види змагань, вікторини, уроки-подорожі тощо.

Шкільна бібліотека бере участь у проведенні предметних тижнів у школі. В рамках предметних тижнів проводяться огляди літератури, добираються необхідні посібники.

Бібліотека школи-інтернату завжди надає допомогу вчителям, класним керівникам та вихователям у підготовці та проведенні масових заходів (свят, звітів, виховних годин, конкурсів, предметних тижнів).

У шкільній бібліотеці працює гурток « Юний бібліотекар». Його відвідують активні читачі. Вони допомагають ремонтувати книги, працюють у «Книжковій лікарні», беруть участь в обслуговуванні учнів молодших класів, дають поради щодо вибору книжки, вчать, як правильно це робити.

У березні щорічно проводиться тиждень дитячої та юнацької книги. Це свято залучає дітей до невичерпних джерел знань, стає осередком широкого і радісного спілкування, а шкільна бібліотека - справжнім храмом книги, в якому кожен читач відчуває себе бажаним гостем.

 

Для поповнення книжкового фонду в школі-інтернаті  проводиться акція «Подаруй  бібліотеці  книгу» до якої залучаються учні, вчителі та  вихователі.

Основне завдання як шкільного бібліотекаря я вбачаю у прищепленні дитині любові до книги, навчання учнів-читачів користуватися бібліотекою, її фондами, довідково-бібліографічним апаратом.

Також завдання навчити і учня, і вчителя оволодіти інформаційною культурою:

- допомогти усвідомити значення інформації для особистого розвитку;

- навчити дітей користуватися інформацією з різних носіїв інформації як традиційних, так і нетрадиційних;

- забезпечити вільний і демократичний доступ до інформації.

 

Серед основних напрямів роботи бібліотеки школи-інтернату слід визначити:

- формування інформаційно-бібліографічної культури учнів шляхом проведення бібліотечно - бібліографічних занять;

- вивчення, формування та задоволення читацьких потреб у книгах та інформації;

- пропаганда літератури шляхом проведення масових заходів спільно з педагогічним колективом.

В бібліотеці школи-інтернату Державним центром зайнятості було  встановлено

програмно-апаратний  комплекс

для професійної орієнтації молоді

« Мотивація розвитку зацікавленності до професійного самовизначення» та  «Профорієнтаційний термінал» .

Оригінальне програмне забезпечення поєднує дві комп`ютерні програми: « Мотивація розвитку зацікавленності до професійного самовизначення» та  «Профорієнтаційний термінал».

У комплексі вони дають можливість:

по-перше, ознайомлення із змістом професій, вимогами до працівника, шляхами одержання професій чи спеціальності; умовами професійного навчання у навчальному закладі, станом і перспективами регіонального ринку праці, основами трудового законодавства,законодавства про зайнятість та соціального страхування, послугами державної служби зайнятості;

по-друге, використовуючи цікаві тестові завдання, допоможуть закріпити профорієнтаційні знання щодо існуючих професій, назв інструментів та їх використання, умінь та навичок, необхідних представникам різних професій, та пошуку роботи.

Люблю працювати у бібліотеці,

Заповняти сторінки в рідній картотеці,

Читати книги нових авторів

І все робити без зайвих слів.

Виховую в учнів любов до навчання,

Жити у світі великому не йти навмання.

За що така доля, скажіть ви мені,

Колись учні скажуть «спасибі», чи ні.


Розвиток потенціалу людини, навичок і вмінь у століття інформації, формування інформаційної культури особистості повинно брати свій початок з дитинства. Головними джерелами інформації в XXI столітті є книга і комп’ютер.

Першим проривом у цьому напрямку стала книга, пізніше - періодичні друковані видання, потім - телеграф, радіо, телебачення і, нарешті Інтернет.

Бібліотека - це той храм, де завади народжується і зберігається духовність.

Пам’ятаймо, що у давнину бібліотеку називали "дім життя", "притулок мудрості", "аптека для душі".

Книжки, журнали і газети

Чекають ваших спрагнених умів.

Через віки учені і поети

Ідуть до вас шеренгами томів…

З цих словників, отих енциклопедій

З отих романів, п`ес чи повістей

Встають віки у спалахах трагедій

І в сяйві світлих сонячних вістей.

Бо книга – то і світло дня,

Бо книга – то і зорі ночі…

 


JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval