Календар подій

<квітня 2011>
ПНВТСРЧТПТСБНД
    123
4568910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

На сайті

На даний момент 67 гостей на сайті

Випадкове фото

Четвер, 07 квітня 2011

Статут дитячої організації «Сонцеграй» PDF Друк Написати листа
Четвер, 07 квітня 2011, 10:15

СТАТУТ

Дитячої організації «Сонцеграй»

I. Загальні положення

1- Дитяча організація «Сонцеграй» Комунального закладу "Корсунь – Шевченківська спеціалізована загальноосвітня школа – інтернат I – III ступенів Черкаської обласної ради"  регламентує свою діяльність на підставі нормативно – правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України «Про освіту», «Про громадські організації», Статуту школи.

2- Дитяча організація «Сонцеграй» пропагує дружні взаємини та співпрацює з різними громадськими об’єднаннями та принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами, вихователями.

 

Завдання дитячої організації «Сонцеграй»

1- Усебічно розвиватися, самовдосконалюватися, само реалізуватися  на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, малій батьківщині, народові України.

2- Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил і законів школи.

3- Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя.

4- Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

5- Прагнути узгодженості й балансу інтересів між учнями і дорослими.

 

III. Мета дитячої організації «Сонцеграй».

  • Згуртувати дітей, підлітків та дорослих на корисні та добрі справи.
  • Захист їхніх прав та інтересів, виховання віри в себе, до своєї родини, до краю, в якому ти народився.
  • Пізнання та примноження краси природи.
  • Прищеплення любові до праці, поваги до старших, піклування про молодших, близьких та друзів.
  • Розвиток творчих здібностей, організація дозвілля.

 

IV. Органи управління дитячої організації «Сонцеграй».

1- Вищим органом дитячої організації «Сонцеграй» є учнівські збори.

2- Виконавчий орган – учнівська рада до складу якої входять учні обрані кожним класним колективом на засадах вільного і рівноправного голосування. Засідання Ради скликають щомісяця.

 

3- Учнівську Раду утворюють центри:

-         Спортивний центр;

-         Центр шефської допомоги;

-         Господарський центр;

-         Прес – центр;

-         Центр дозвілля;

-         Навчальний центр;

-         Центр дисципліни.

4- Головою дитячої організації «Сонцеграй» може бути учень 7 – 9 кл., якого обирають відкритим голосуванням збори дитячої організації «Сонцеграй».

 

Робота центрів:

  • · координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;
  • · контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;
  • · організовує пошукову роботу;
  • · контролює відвідування уроків, стан навчання та поведінки учнів;
  • · ухвалює рішення з найважливіших питань життя школи;
  • · вносить пропозиції до адміністрації школи з питань навчання та виховання;
  • · бере участь в організації невідкладної допомоги слабо встигаючим учням;
  • · організовує й контролює чергування в школі;
  • · веде контроль за дотримання санітарно – гігієнічних вимог у школі;
  • · здійснює заходи щодо розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров’я, фізичного вдосконалення, пропаганди здорового способу життя;
  • · співпрацює з наставниками.

 

Робота дітей дитячої організації «Сонцеграй» передбачає:

  • формування правової культури спілкування;
  • формування практичних навичок співпраці з однолітками, молодшими та старшими за віком людьми; дотримання правил поваги й субординації.

Серед основних напрямків діяльності дитячої організації Сонцеграй» найважливішими є:

  • розкриття , самовдосконалення та самореалізація особистості; її моральний та духовний ріст;
  • захист прав та інтересів членів свого колективу;
  • організація життя та діяльності свого колективу.
 


«Сонцеграй» PDF Друк Написати листа
Четвер, 07 квітня 2011, 10:15

Дитячя організація «Сонцеграй»

Комунального закладу "Корсунь – Шевченківська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат

IIII ступенів Черкаської обласної ради"

Загальні відомості
Центри самоврядування


 


Структура дитячої організації PDF Друк Написати листа
Четвер, 07 квітня 2011, 10:15

ГОЛОВА ДИТЯЧОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «СОНЦЕГРАЙ» :            Пилипенко Ліля

Навчальний центр

  • Ломова Алла Володимирівна  -  наставник
  • Пилипенко Ліля учениця 8-А класу
  • Загубій Ярослава 8-Б класу
  • Катаєва катя 6-Б класу

Центр творчості

  • Сікачина Леся Миколаївна -  наставник
  • Снісар Оксана учениця 10-C класу
  • Носкова Катерина учениця 6-Б класу

Прес – центр

  • Науменко Олена Володимирівна -  наставник
  • Зацаріна Вікторія учениця 8-А класу
  • Коваленко Таня учениця 5  класу

Спортивний центр

  • Іванов Олександр Вікторович - наставник
  • Пилипенко Віктор учень 10-С класу
  • Хлгтян Карен учень 8-Б класу
  • Заіченко Денис 10-С класу

Центр шефської допомоги

  • Василенко Антоніна Валеріївна -  наставник
  • Янківська Анна учениця 8-А класу
  • Бадя Анна учениця 7-А класу
  • Подаков Вова 6-А класу

Центр дисципліни

  • Ткаченко Олександр Васильович -  наставник
  • Ліпатов Владислав учень 7-А класу
  • Гичка Вікторія учениця 9-С класу

Господарський центр

  • Трачук Оксана Василівна -  наставник
  • Маріненко Андрій 7-А класу
  • Корольов Сергій учень7-А класу
 


План роботи дитячої організації «Cонцеграй» PDF Друк Написати листа
Четвер, 07 квітня 2011, 10:15

ВЕРЕСЕНЬ

  1. Проведення загальних зборів дитячої організації «Сонцеграй».
  2. Виборів лідерів самоврядування та розподіл обов’язків.
  3. Організація учнівського самоврядування. Коригування плану роботи.
  4. Навчання учнівського активу.
  5. Затвердження плану – сітки роботи на вересень.
  6. Акція «Школа – наш дім».
  7. Організація відзначення у школі Дня працівників освіти. Співпраця з колективами   класів у проведенні Дня працівників освіти.
  8. Оформлення класних куточків.

ЖОВТЕНЬ

  1. Засідання ради дитячої організації «Сонцеграй».
  2. Організація чергувань по школі.
  3. Підсумки проведення свята «Уклін вам до землі».
  4. Підсумки проведення свята «Осені і врожаю».
  5. Аналіз результатів рейдів – перевірки щодо наявності шкільної форми, стану збереження підручників.
  6. Ознайомлення з планом проведення тижня Пам’яті до річниці визволення від фашистських загарбників. Урок Мужності, Лінійка слави.

ЛИСТОПАД

  1. Проведення класних зборів за підсумками навчально -  виховної роботи за попередні місяці.
  2. Засідання ради дитячої організації «Сонцеграй».
  3. Робота центру дисципліни по питанню боротьби з правопорушеннями учнів.
  4. Звіт навчального центру про результати перевірки виконання домашніх завдань.
  5. Організація контролю за чергуванням у класах, порядком у приміщенні школи та на її території.
  6. Організація вечорів відпочинку.
  7. Організаційні питання.

ГРУДЕНЬ

1.Рада дитячої організації «Сонцеграй» : розробка плану, підготовка і відзначення міжнародних та державних дні свят. Організація дозвілля.

2. Підготовка тематичних святкувань циклу зимових свят.

3. Організація проведення новорічних свят.

4. Підсумки роботи за I семестр.

5. Затвердження плану роботи на II семестр.

СІЧЕНЬ

  1. Засідання ради: конкретизація завдань на II семестр.
  2. Організація та проведення тижня здоров’я.
  3. Обговорення пропозицій до графіку чергування учнів по школі, плану проведення лінійок та вечорів.

ЛЮТИЙ

  1. Засідання ради дитячої організації «Сонцеграй».
  2. Робочий збір центрів.
  3. Круглий стіл «Як зробити нашу школу кращою?».
  4. Підсумки проведення зимових свят.
  5. Затвердження плану заходів на березень.

БЕРЕЗЕНЬ

  1. Засідання ради дитячої організації «Сонцеграй».
  2. Участь ради у проведенні тематичних заходів і свят.
  3. Підведення підсумків проведення звіту перед громад кістю.
  4. Складання плану роботи по благоустрою школи.
  5. Підготовка до туристичного походу.

КВІТЕНЬ

  1. Засідання ради дитячої організації «Сонцеграй».
  2. Організація і проведення толоки в школі та на території шкільного подвір’я.
  3. Затвердження заходів до річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні.
  4. Звіт навчальної комісії про результати рейдів – перевірки виконання домашнього завдання.

ТРАВЕНЬ

  1. Засідання ради дитячої організації «Сонцеграй».
  2. Підсумки роботи : що зроблено, чого досягнено.
  3. Звіт голови дитячої організації «Сонцеграй».
  4. Обговорення пропозицій до плану роботи на новий навчальний рік.
  5. «Незабаром – останній дзвоник». Визначення переможців шкільних конкурсів для нагородження грамотами на святковій лінійці.
 


Напрямки роботи центрів PDF Друк Написати листа
Четвер, 07 квітня 2011, 10:15

НАПРЯМКИ РОБОТИ ЦЕНТРІВ

Господарський центр

  1. Організація самоврядування.
  2. Нагляд за збереженням майна.
  3. Дрібний та поточний ремонт.
  4. Благоустрій території та естетичне оформлення школи.
  5. Ведення обліку якості сан стану у класах та на території.

Центр дисципліни

  1. Організація і контроль за чергуванням.
  2. Контроль за виконанням «Єдиних вимог для учнів».
  3. Проведення лінійок духовності.
  4. Використання засобів виховного впливу до порушників дисципліни.

Центр творчості

  1. Організація дозвілля після уроків.
  2. Організація вечорів відпочинку.
  3. Організація масових заходів.
  4. Організація колективних справ.

Спортивний центр

  1. Організація і проведення шкільної спартакіади.
  2. Організація спортивно – розважальних свят.
  3. Проведення спортивних гуртків.

Навчальний центр

  1. Облік відвідування.
  2. Організація огляду знань.
  3. Підготовка до уроків.
  4. Перевірка домашніх завдань.

Прес – центр

  1. Чіткий контроль за заходами.
  2. Інформація про найважливіші події в житті школи.
  3. Створення музичних , музично – інформаційних, вітальних та інших програм.
  4. Підготовка інтерв’ю , літературних програм.
  5. Організація конкурсів газет та малюнків протягом року, випуск шкільної газети.

Центр шефської допомоги

  1. Допомога вчителям та вихователям в організації навчання і дозвілля учнів.
  2. Піклування про молодших школярів під час самопідготовки.
  3. Допомога у виконанні домашніх завдань учням, які відстають у навчанні.
  4. Організація в школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час.
 


Завдання центрів PDF Друк Написати листа
Четвер, 07 квітня 2011, 10:15

ЗАВДАННЯ ЦЕНТРІВ

Навчальний центр – організовує взаємодопомогу у навчанні, проводить контроль за відвідуванням уроків, бере участь у проведенні предметних тижнів, конкурсів, веде облік відвідування учнями уроків.

Центр творчості – піклується про організацію цікавої творчості у різних цього формах, співпрацює з педагогом - організатором , допомагає у проведенні загальношкільних заходів, сприяє усвідомленню учнями поняття «вільного часу» та його цінності для всебічного розвитку особистості.

Прес – центр – інформує про найважливіші події в житті школи, створює музичні, музично – інформативні, вітальні та інші програми, готує інтерв’ю , літературні програми, проводить конкурси газет та малюнків протягом року, випускає шкільну газету.

Центр дисципліни – організовує чергування по школі, слідкує за дотримання правил поведінки, бере участь у проведенні загальношкільних лінійок. Особливе місце відводиться чергуванню класів по школі. Кожен учень чергового класу має свою ділянку роботи, виділену на цей день чергування активом класу.

Господарський центр – організовує і контролює прибирання шкільної території;і слідкує за чистотою в школі, класах, в спальному корпусі.

Піклується про збереження шкільного майна, проводить трудові операції,  дрібний ремонт, благоустрій території.

Центр шефської допомоги – організовує роботу з молодшими школярами, допомагає виконувати домашні завдання ,  допомагає відстаючим, організовує взаємодопомогу у навчанні.

Спортивний центр – організовує розваги для дітей, проводить змагання між класами у вільний час, допомагає у проведенні шкільних спартакіад.

 


JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval