У 1992 році в одному із мальовничих куточків міста відкрилася Корсунь-Шевченківська школа-інтернат для дітей з вадами слуху. Для таких дітей природний шлях оволодіння словесною мовою закритий і спілкування із людьми ускладнюється. Тому одним із найважливіших завдань школи для є соціальна адаптація вихованців до середовища людей з нормальним слухом.
В 2003 році школу-інтернат було реорганізовано в спеціальну загальноосвітню школу-інтернат для дітей із вадами слуху та дітей із затримкою психічного розвитку.
Школу-інтернат у 2015 році було перейменовано в Комунальний заклад “Корсунь-Шевченківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради”
З 1 вересня 2017 року заклад реорганізовано в Комунальний заклад “Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр “Надія” Черкаської обласної ради”.
У центрі працює творчий професійний колектив із 67 педагогічних працівників та 50 осіб обслуговуючого персоналу. Налічується 19 класів та дві дошкільні групи, де навчаєтся 210 дітей.
Центр надає освітньо-реабілітаційні послуги для дітей з:
- тяжкими порушеннями мовлення;
- тяжкими порушеннями мовлення у поєднанні з розладами спектру аутизму;
- тяжкими порушеннями мовлення із затримкою психічного розвитку у поєднанні із психоорганічним синдромом;
- тяжкими порушеннями мовлення у поєднанні з когнітивними та поведінковими розладами;
- тяжкими порушеннями мовлення у поєднанні з легкими, помірними порушеннями розумового розвитку , синдромом Дауна);
- легкими, помірними порушеннями розумового розвитку у поєднанні з тяжкими порушеннями мовлення;
- порушеннями опорно-рухового апарату у поєднанні з тяжкими системними мовленнєвими порушеннями, затримкою психічного розвитку або розумового розвитку;
- порушеннями слуху у поєднанні із затримкою психічного розвитку або з порушеннями розумового розвитку;
- порушеннями слуху у поєднанні з порушеннями мовлення.
У Центрі діють :
1) дошкільне відділення, у складі якого функціонують спеціальні різновікові групи денного та цілодобового перебування для дітей віком від 3 до 6 (7) років;
2) спеціальна загальноосвітня школа для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку I-III ступенів, де передбачається денне або цілодобове перебування учнів:
І ступінь (початкова школа): підготовчий, 1-4 класи;
ІІ ступінь – 5-9 (10) класи;
ІІІ ступінь – 11-12 класи;
3) реабілітаційне відділення.
Наш заклад працює за 5-ти денним режимом роботи. Вихованці мають можливість залишатись в навчальному закладі і у вихідні дні. Діти знаходяться на неповному державному утриманні, але право на отримання батьками пенсії на дитину з інвалідністю зберігається.